Nincs többé visszér! visszér kezdődik

Gyakorlatsor a teremben a visszér ellen

Te is ülőmunkát végzel? Az egészségeddel játszol, ha ezekre nem figyelsz

Gyakorlatok a teremben a visszér ellen, Szivattyúzza fel a fenék visszereit Visszér szója Visszérveszély — milyen sportot NE válassz! Visszérgyógyász szakorvos Szeptember Visszérveszély — milyen sportot NE válassz!

gyakorlatsor a teremben a visszér ellen

Általános jó tanács, hogy a mozgás, az aktív élet jót tesz az esztétikai és egészségügyi problémát egyaránt jelentő visszerek ellen — csakhogy nagyon nem mindegy, milyen sportot választasz.

Gyakorlatsor a teremben a visszér ellen, mi az, ami kifejezetten árt, ha hajlamos vagy a vénás tágulatokra.

gyakorlatsor a teremben a visszér ellen

A kitágult érben a visszérbillentyűk — amelyek arról gondoskodnak, hogy a szív felé felpumpált vér ne folyhasson vissza — működése károsodik, a nyomás egyre nagyobb. Így pedig tovább tágul az ér, és ezért lesznek a már jól látható kacskaringós kitüremkedések: ahhoz, hogy a megváltozott méretű véna elférjen, el kell kanyarodnia, illetve ekkor kezd kifelé domborodni.

Valljuk be, nem szép látvány, ráadásul még fájdalmas is, és olyan szövődményei lehetnek, mint a vénás fekély vagy az úgynevezett következményes bőrtünetek.

gyakorlatsor a teremben a visszér ellen

Ha már értjük a vénás nyomás szerepét, akkor könnyen belátható, miért tesznek egyes sportok jót a visszeresség ellen, és miért rontják — sőt akár okozzák — a helyzetet más mozgásformák.

Gyakorlatok a teremben a visszér ellen, a visszér elleni és visszérellenség sportok: — Kifejezetten rosszat tehet a body building és súlyemelés. Mielőtt könnyedén legyintenénk, hogy ez úgyis a pasik sportja, de azért gondoljunk bele: hányan emelgetnek kisebb-nagyobb súlyokat közülünk az edzőtermekben, amikor elkap bennünket az életmódváltás heve.

gyakorlatsor a teremben a visszér ellen

Ráadásul a mai napig léteznek kéz- és lábsúlyokkal végzett tornák, márpedig a megerőltető, súlyokkal végzett tornák megterhelik az visszér, alsó lábszáron zúzódásokkal is. Árthat a tempósabb futás — Intenzív futás — amennyire jót tehet a séta, annyira árthat a tempósabb futás. Ennek ellenére vannak, akik a visszerességet szintén kiváltó, illetve súlyosbító túlsúlytól a tagadhatatlanul zsírgyilkos futással küzdenének, és inkább fáslit használnak.

Nyak és váll oldása! Átmozgatás és nyújtás a merevség lazítására - jóga gyakorlás

Sajnos hiába tesz jót a közérzetüknek és a súlyuknak a futás, a visszerek ilyenkor jobban fájnak, és még inkább kidagadnak. A lassúbb futás, kocogás azonban mértékkel jó lehet, hiszen az izmok a szív irányába pumpálják a vért.

A dolog előnye, hogy a magas hőmérséklet miatt az izmaink, és a szalagok könnyebben nyúlnak, nem is beszélve a fokozott izzadásról, ami valóban segít kiválasztani a méreganyagokat.

  • Hogyan lehet legyőzni a visszér otthon
  • Gyakorlatok a teremben a visszér ellen. Egészséges életmóddal a visszér ellen!

Csakhogy a melegben a visszerek még jobban kitágulnak, ezért akárcsak a szaunázást, jobb elkerülni ezt a mozgásformát.